MEMBESAR SEBAGAI JOHAN

tengok gambar di bawah.....adakah saya semakin

* comel
* menarik
* sihat
* bersinar2

penangan B dan C laini....tiap pagi...tak boleh tidak mesti telan dua nie....sebelum amik sarapan....pastu....kat sekolah kompom mulut tak berhenti nak mengunyah makanan...hehehehhe itulaaaa penangan dorang dua tue....

buat kerja pun fokus....emosi tak juga garang2 heheheh lagi satu tenaga booster yang sangat luar biasa....tak letih seperti sebelum pengambilan B dan C shaklee

eeeemmmmmm sepa kata B dan C tu hanya untuk selera makan dan dapat kulit cantik??? haaaaaa....meh sini kita borak2 tentang khasiat "luarbiasa mereka" ....tak salah kan kongsi heheheh sebab....saya suka berkongsi ilmu...jom2!!!

Comments

Popular Posts