Detoks ooooh detoks

sedar tak sedar....kalender 2016 dah nak sampai ke penghujung.....iyala bz dgn tugas hakiki.....tak sangka masih boleh bertahan dan bernafas seperti biasa...alhamdulillah

sebenarnye nak cer sal detox nie.....tawlaaaaa supermoon punya phenomenon kan sekang nie.....eh??? pesal plak masuk pasal supermoon nie??? hah!!! cni cik adik cik kak....nak habaq sat noh

simptom2 SUPERMOON DELIGHT nie sebenarnya saya pun alami....ada tak rasa cmni

♡ rasa nak makan yang manis2

♡ rasa senak perut...cam penuh jer sdgkn td ptg mkn ckit (masalah penghadaman yg kronik)

♡ selalu moody dan stress

♡ blur sepanjang masa (hat ni saya ngaku mmg kdg2 apa yg nk dsmpaikn ngn org...hilang kelaut huhu)

♡ masalah kulit gatal2

♡ insomnia dll

soooo apa kaitan dengan detoks??? naaah.....tulaaaah pentingnya tahu simptom2 nie supaya beringat2....apa menu kita seharian.....berkhasiat ker??? berminyak??? lebih masin dari biasa??? kalau semua tersenarai.....kena cek balik....ada tak simptom2 cam di atas kat diri kita huhuhuhu

Comments

Popular Posts